Vierde reisverslag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Caithlyn Zwaan - WaarBenJij.nu Vierde reisverslag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Caithlyn Zwaan - WaarBenJij.nu

Vierde reisverslag

Door: Caithlyn

Blijf op de hoogte en volg Caithlyn

15 Maart 2016 | Curaçao, Willemstad

Bon dia,

Het is al weer even geleden dat ik een reisverslag heb geschreven en aangezien ik veel vragen krijg wanneer er weer een online komt… bij deze!

Inmiddels ben ik al helemaal gewend op stage en bevalt het mij nog steeds goed! Door de weeks loop ik dus gewoon stage van maandag tot vrijdag en dan beleef ik ook niet echt veel spannends..

Afgelopen week heb ik geholpen bij Cura Doet. Dit is net zo iets als Nederland Doet. Vrijwilligers komen dan bij een organisatie helpen. Ik heb geholpen in de Greenhouse. Dit is een grote moestuin. Hier heb ik lekker de hele ochtend getuinierd. En geloof me, dat is warm.. Ik snap soms nog steeds niet hoe mensen het hier uit kunnen houden met die warmte. Gelukkig werd er goed voor me gezorgd. Ik krijg hier van iedereen wat lekkers toegestopt. Pastechi, johnny cake, koekjes enz.. als ik dit 5 maanden eet pas ik niet meer in m’n vliegtuigstoel. Maaar het is allemaal super lekker! Gelukkig doe ik nog wel wat aan sport. Op maandag en donderdag doe ik mee aan FitFit. Dit is vanuit mijn stageplek, het is een soort personal training.

Ook het koken gaat nog steeds goed! Yvonne, Simone, Lianne en Maud zorgen dagelijks voor de lekkerste maaltijden! En ik help natuurlijk ook goed mee! Als ik een keer alleen moet eten heb ik altijd nog mijn ravioli blikken op voorraad!
Ik had bij de Kick-Off van Wereldstage cadeaubonnen gewonnen om uit eten te gaan bij Zanzibar. Vorige week ben ik samen met Simone uiteten geweest. Ik heb in tijden niet zo lekker gegeten.. haha. Dit was echt pure luxe!!

Vorige week had ik ook weer eens last van een mierenplaag. Ze liepen in grote strepen over m’n muren heen.. Deze beesten moet je wel uitroeien want ze bijten. Na stage ben ik een spuitbus gaan halen en heb ik iedere hoek en kier van m’n kamer volgespoten met spray. Tot op heden heb ik er geen last meer van!

Ook heb ik 2 weken geleden geholpen bij een bevalling. Natuurlijk geen bevalling van een mens maar van de huiskat van Ruyterkade. Ik heb 2.5uur naast de kat gezeten totdat alle kittens eruit waren. Het zijn er 5 en ze zijn echt super schattig!

Ook is Lianne een dagje met mij mee geweest naar stage. Zij loopt stage bij het Antilliaans Dagblad en gaat een stuk schrijven over de SGR-Groep. Ook komt er een klein interview met foto over mij in! Als ik het eindresultaat heb, zal ik een foto maken en op Facebook zetten!

Van het weekend heb ik met de familie geskyped. Britt was jarig dus de opa’s, oma’s, ooms, tantes, neefjes en nichtjes waren er. Het was leuk om iedereen even te zien en te spreken.

Afgelopen vrijdag had ik 90’s party. Dit zijn echt mijn feestjes! Liedjes van Backstreetboys, Britney Spears, Captain Jack en nog veel meer zijn de revue gepasseerd. Ik heb de hele avond mee staan zingen! Zaterdag heb ik de hele dag in bed gelegen omdat ik iets te veel Amstel Bright had gedronken.. Jaajaa.. ik had in Nederland gezegd dat ik nooit meer zou drinken… Dat is hier dus ook mislukt. Uiteindelijk heeft Simone me een beetje laten opknappen met een broodje kaas.. Zondag ben ik nog lekker naar het strand geweest en ‘savonds hebben we pannenkoeken gebakken.

Gisteravond ben ik samen met Valesca gaan kickboksen.. Ik heb nu al overal spierpijn maar het was leuk om te doen! Ook heb ik macaronisalade gemaakt met het recept van de moeder van Simone!! En het was heeeeerlijk!!

De komende tijd ga ik nog genoeg leuke dingen doen. Zo staat er op de planning: Christoffel berg beklimmen, Escape Room Curaçao, houtjesbaai, Sheta Boka en nog veel feestjes.

Nou dit was het wel weer voor nu. Als ik weer nieuwe avonturen heb dan zal ik ze meteen met jullie delen!
Fijne week voor iedereen!

Kus Caithlyn

  • 15 Maart 2016 - 14:43

    Anita:

    Leuk stukje weer meis! Geniet er maar lekker van!

    Xxxmama

  • 15 Maart 2016 - 16:24

    Anita Van Den Berk:

    Wat leuk om zo' n verslag te lezen. Geniet van deze leuke tijd groetjes de Berkjes

  • 15 Maart 2016 - 16:59

    Petra:

    Nou zo te lezen vermaak je je daar wel. Geniet lekker van t mooie weer daar en ga ook idd maar leuke dingen doen in je vrije tijd.

  • 15 Maart 2016 - 17:33

    Anita:

    Het lukt papa niet iets te plaatsen?? Kijken of het mij lukt haha

  • 15 Maart 2016 - 17:37

    Brian:

    Leuk stukje weer. Je komt tijd tekort met alle dingen die je daar nog moet doen. Fijn te horen dat je het naar je zin hebt. Tot snel!!

    xxpapa

  • 15 Maart 2016 - 21:23

    Ingrid:

    Had ik net een heel stuk aan jou geschreven is mijn batrerij leeg! Ben ik alles weer kwijt. Nou goed om te horen dat alles zo goed gaat. En leuk dat we even geskyped hebben . Het was heel gezellig op Britt haar verjaardag. En weer gelachen met opa Chris die blijft grappig doen he. Hier alles goed. Boris heeft binnenkort zijn laatste SE week. Hij is er wel klaar mee nu met school en leren. Snap ik ook wel hoor hij moet zoveel doen. Bente krijgt binnenkort een Italiaans meisje als uitwisseling ook spannend natuurlijk. Ze kennen elkaar helemaal niet maar gaan straks wel een week samen optrekken. Sabine is gewoon lekker aan het knutselen met alles wat los en vast zit. Ze moest zo lachen om Brian dat hij de moestuintjes van AH aan het opkweken is op jouw kamer. Ze zei ome Brian is zo'n stoere politieagent en hij kweekt wel de moestuintjes. Dat snapte ze helemaal niet. Nou caith geniet en tot het volgende verslag. Enne... ik hou je eraan dat we samen gaan rijden he en dan gaat je moeder ook mee. Xx tante ingridxx

  • 15 Maart 2016 - 22:29

    Danielle Van De Appie:

    Hoi Caithlyn,

    Ik lees het al wel!
    Jij zit daar prima op je gemakje! Beetje stage , beetje sporten, beetje feesten...
    Leuk om te lezen.
    Vandaag je vader nog gesproken en vorige week je moeder. Ik hoorde dat ze je binnenkort gezellig op komen zoeken. Lekker!
    Nou meid, geniet er van en nog veel plezier!
    Groetjes van Danielle xx

  • 16 Maart 2016 - 11:05

    Anita Vreijsen:

    Hoi Caithlyn,

    Weer een leuk verslag, goed om te lezen dat het goed gaat en dat je je vrije tijd ook goed besteed.
    Veel succes nog.

    Groetjes Anita

  • 27 Maart 2016 - 15:13

    Bianca:

    Leuk verslag weer, goed dat je het naar je zin hebt.Nog paaseieren gezocht/ geverfd/ gegeten?.
    Hier erg rustig kel veel werken, diego gamen en leren voor school. Ik werken en huisvrouw uit hangen en jurgen is naar san franciso vertrokken gister.woont in een appartement met hot tupp.en ook daar is het gewoon lekker warm.
    Kortom het is stil hier.
    Nou meid geniet lekker en nog heul veul plezier daar!!xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Caithlyn

Actief sinds 16 Nov. 2015
Verslag gelezen: 503
Totaal aantal bezoekers 4082

Voorgaande reizen:

02 Februari 2016 - 14 Juni 2016

Stage op Curacao

Landen bezocht: