One week left - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Caithlyn Zwaan - WaarBenJij.nu One week left - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Caithlyn Zwaan - WaarBenJij.nu

One week left

Door: Caithlyn

Blijf op de hoogte en volg Caithlyn

25 Januari 2016 | Nederland, Rijen

Bon Dia,

Hierbij mijn eerst reisverslag. Nu nog vanuit Nederland maar over precies één week zit ik in het vliegtuig voor mijn afstudeerstage op Curaçao. Wat gaat de tijd toch snel.. De spanningen beginnen ook al een beetje te komen.
Deze week heb ik nog veel leuke dingen op de planning. Ik heb een afscheidsetentje met mijn lieve klasgenoten en natuurlijk ga ik ook nog een goed feestje vieren met mijn lieve vriendinnen. Van het weekend komt er nog familie langs om afscheid te nemen en geniet ik thuis nog even voordat ik echt alles zelf moet gaan doen... koken, wassen, kamer poetsen...

Ik ga stage lopen bij de SGR-Groep (gehandicapten revalidatie Curaçao). Dit is een gehandicaptenorganisatie op Curaçao. Hier ga ik begeleid worden door twee fysiotherapeuten. Ik ga helpen met het uitvoeren van sportlessen. Hierbij kan je denken aan sporten in parcoursvorm en individuele begeleiding. Ook ga ik 1x per week naar het strand met cliënten (erg vervelend ;) en zal ik ondersteuning geven bij de paardentherapie.

De komende tijd zal ik verblijven aan de Nieuwestraat. Dit is een wijk waar veel studenten wonen. Ik deel het huis met 30 studenten. Er zijn drie verdiepingen en op iedere verdieping zijn 10 kamers, een keuken, douche en wc.
Mijn adres is als volgt;
Nieuwestraat 5
Willemstad
Curaçao
(ze doen niet aan postcodes op Curaçao)

Ook krijg ik bij aankomst een Antilliaans telefoonnummer. Zodra ik dit nummer heb zal ik het aan jullie doorgeven!

Ik zal proberen om af en toe een verslag te schrijven op deze pagina zodat jullie een beetje op de hoogte kunnen blijven van mijn avonturen op Curaçao.

Voor degene die ik niet meer zie, tot over een half jaar!

Ayo,

Caithlyn

  • 26 Januari 2016 - 18:09

    Anita Zwaan:

    Hee lieverd, ik zal de spits afbijten en als eerste iets schrijven. Nog een weekje en dan ga je naar Curacao. Ik hoop dat het een super ervaring voor je wordt. Een leuk stageadres, leuke huisgenoten, nieuwe vrienden, veel feesten en heel veel lol! Nu nog een weekje thuis, afscheidsfeestjes, etentjes en nog even genieten van de goede zorgen van vaders en moeders. Heel veel plezier, ik zal je in ieder geval gaan missen!!

    xxxx mama

  • 27 Januari 2016 - 07:28

    Jetske:

    Lieve Caith!
    Ontzettend veel plezier, maar dat gaat je vast wel lukken! Spannend maar super stoer dat je de stap van het kleine Rijen, naar het iets grotere Curaçao gaat maken.
    Geniet er van.

    Liefs Jetske

  • 31 Januari 2016 - 22:33

    Oma En Opa Zwaan:

    Lieve Caithlyn,
    Leve de moderne techniek! Nu hoeven jouw belevenissen er geen week of wellicht langer over te doen om ons, " meelevende en nieuwsgierige familieleden en vriendenkring", op de hoogte te houden. En je bereikt er meteen een heel aantal tegelijk, scheelt veel schrijfwerk. Hoe anders was dat in de tijd dat je lieve vader er zat en er eindeliijk weer eens een kaartje kwam met: "hier alles goed, hoop ook met jullie. Groetjes, B.". En hoewel het voor ons ouwetjes niet altijd mee valt al die nieuwe mogelijkheden te hanteren gaan wij nu natuurlijk ons uiterste best doen! Dus dit is onze eerste poging.
    Opa en ik gaan jouw de komende tijd absoluut verschrikkelijk missen: je gezellige aanwezigheid, je hulp en steun of goede raad. Maar we wensen je van harte een heel fijne, succesvolle en ook leuke tijd. Met bovenal veel plezier in het werk waar je hart naar uitgaat. Wij zullen genieten van je schrijfsels.
    Goede reis en tot horens,
    Liefs van oma en opa, xxx

  • 01 Februari 2016 - 23:35

    Rachelle Maassen:

    Hoi Caithlyn!

    Ik hoopte stiekem al dat je een reisverslag zou gaan maken, dan kan ik je ook een beetje volgen vanuit Zuid-Afrika. Een hele goede reis in ieder geval en heel veel plezier!

    Tot over een half jaartje!

    Groetjes,
    Rachelle

  • 10 Februari 2016 - 10:24

    Az:

    test

  • 10 Februari 2016 - 10:26

    Anita:

    Nou wat vreemd dat ik wel iets kan plaatsen onder dit bericht maar niet onder het nieuwe. Wel een leuk stuk dat je hebt geschreven! Kreeg van verschillende kanten complimenten dat je zo leuk schreef en dat de lezers het zich helemaal konden voorstellen wat je daar meemaakt. Tijd voor een nieuwe dus!!

    xxxMama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijen

Caithlyn

Actief sinds 16 Nov. 2015
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 4084

Voorgaande reizen:

02 Februari 2016 - 14 Juni 2016

Stage op Curacao

Landen bezocht: